Pristatome MAZDA EUROPE SERVICE

MAZDA EUROP SERVICE siūlo jums saugumą ir mobilumą. Jeigu jūsų transoporto priemonė kada nors segestų, MAZDA EUROPE SERVICE suteiks greitą ir patikimą pagalbą - kada tik jums to prireiks -atsižvelgian į šios paslaugos teikimo terminus ir sąlygas.

MAZDA EUROPE SERVICE skambučių centras veikia 24 valandas per parą, taip pat sekmadieniaiis bei švenčių dienomis. Jie jums nedelsdami perskambins ir suorganizuos pagalbą.

Ką daryti, jei jums prireikė pagalbos?

Prašome nedelsiant susisiekti su MAZDA EUROPE SERVICE skambučių centru

  • telefonu; 8-800 24442 ( nemokama linija), Lietuvoje,
  • telefonu +3705 2461606 , už Lietuvos ribų

Prašome pasiruošti pateikti šiuos duomenis:

  • esamą transporto priemonės buvimo vietą
  • transporto priemonės modelį ir identifikavimo numerį (VIN)
  • problemą ar gedimo aprašymą
  • transporto priemonės valstybinį numerį
  • telefono numerį kuriuo galima būtų susisiekti su jumis.

MAZDA EUROPE SERVICE paslauga teikiama transporto priemonei, jos vairuotojui ir keleiviams .
Galiojimo trukmė: 36 mėnesiai nuo pirmosios transporto priemonės registracijos datos., neribojant ridos. Pagalba suteikiama gedimo, avarijos ar vagystės , kuri įvyksta Europos šalyje nurodytoje geografinės aprėpties skyriuje.

MAZDA EUROPE SERVICE teikiamos paslaugos

1. Pagalba gedimo atveju
Jei jūs negalite nedelsiant tęsti kelionės dėl gedimo, kai galioja garantija, dėl pačių sukeltų incidentų ( pvz. nėra degalų,užrakinote ir negalite patekti į automobilį, pamesti raktai, pradurta padanga) arba dėl avarijos, nedelsdami susisiekite su MAZDA EUROPE SERVICE (toliau – MES) skambučių centru, kuris susisieks su artimiausiu paslaugų tiekėju ir padės jums. Jeigu problemos negalima išspręsti iškart po gedimo/avarijos (atsižvelgiant į garantijos apribojimus), mes suorganizuosime transporto priemonės remontą artimiausiame įgaliotame Mazda servise.

2. Kelionė į namus, apgyvedinimas viešbutyje arba kelionės pratęsimas.
Jeigu jūsų transporto priemonė negali būti pataisyta tą pačią dieną, MES susitars dėl automobilio palikimo viename iš savo servisų bei suorganizuos vieną iš šių nemokamų paslaugų;
- automobilio nuomą – tos pačios ketegorijos kaip ir jūsų transporto priemonė automobilio nuomą iki 5 kalendorinių dienų laikotarpiui (nuomos mokesčiai ir avarijos žalos atsisakymo dokumentas yra įtraukiami. Degalai, automobilio parkavimas, asmens draudimas ir apsauga nuo vagystės nėra įtraukiami).
- taksi, jeigu kelionė į namus trumpesnė nei 50 km*(*- iki savininko registravimo dokumente nurodyto ardreso)
- pirmos klasės traukinio bilietą, arba, atstumams kuriuos įveikti reikia daugiau nei 4 valandų traukiniu:
- ekonominės klasės lėktuvo bilietą
- apgyvendinimą viešbutyje (jeigu namai yra toliau nei 50 km*). Maksimaliai 3 naktys savo šalyje arba iki 5 naktų kitoje šalyje. Maksimaliai 76 eurai įskaitant PVM asmeniui už nakvynę ir pusryčius.

3. Pataisytos transporto priemonės sugrąžinimas
MES suorganizuos nemokamą kelionę i vieną pusę atsiimti savo transporto priemonę arba:
- taksi, jeigu kelionė į namus yra trumpesnė nei 50 km*.
- traukiniu (pirmos klasės traukinio bilietą) arba , atstumams, kuriuos įveikti reikia daugiau nei 4 valandų traukiniu:
- lėktuvu (ekonominės klasės lėktuvo bilietą).
- arba jūsų transporto priemonės pristatymą iki artimiausios gyvenamosios vietos*.

4. Atsarginių dalių pristatymas
Jūsų transporto priemonė negali būti taisoma už Lietuvos ribų, jūsų transporto priemonė buvo nugabenta įgaliotajam Mazda servisui, o atsarginės dalys , reikalingos remontui, yra neprieinamos. MES suras detalę ir pristatys ją ten, kur jūs esate. Specialūs pristatymo mokesčiai ( lėktuvo krovinio ir kurjerinio pristatymo mokesčiai, įskaitant muito mokesčius) bus apmokėti (išskyrus detalių kainą).

5. Vietinio banko pagalba
Jei jūsų transporto priemonė yra už Lietuvos ribų ir lėšos turi būti pervestos (negarantiniam remontui) MES padės jums pervedant lėšas. Aptarnavimas suteikiamas pateikiant garantinį taloną MES.

6. Skubių pranešimų vykdymas
Jei jūsų transporto priemonė yra nevažiuojanti, todėl jūs negalite pasiekti kelionės tikslą laiku, MES perduos skubius pranešimus jūsų vardu 24 valandas 7 dienas per savaitę.

7. Nepataisytos transporto priemonės grąžinimas
Jei jūsų transporto priemonė yra nevažiuojanti ir negali būti pataisyta per 5 darbo dienas, MES paims jūsų transporto priemonę ir nugabens ją įgaliotam Mazda servisui, esančiam arčiausiai jūsų namų*.

8. Vagystė
Jūs negalite atgauti savo transporto priemonės vagystės atveju, MES organizuos kelionę į namus arba tolesnė kelionė pagal 2 dalies sąlygas. Jeigu tolesnė kelionė negalima tą pačią vagystės dieną , MES suteiks jums viešbučiio patogumus. Maksimaliai apgyvendinimas vienai nakčiai, maksimaliai 76 eurai, įskaitant PVM, asmeniui už nakvynę ir pusryčius.

9. Vandalizmas
Jei jūsų transporto priemonė yra nevažiuojanti dėl vandalizmo metu sukelto gaisro, MES suteiks galimybę išsinuomoti automobilį. Tos pačios kategorijos kaip ir jūsų transporto priemonė, automobilio nuomą iki 5 kalendorinių dienų laikotarpiui.

MAZDA EUROPE SERVICE galioja šiose šalyse:

MES galiojimo geografinis tinklas
Andora, Austrija, Belgija, Bosnija-Hercegovina, Estija, Kanarų salos, Kreta, Kroatija, Čekijos, Respublika, Danija, Farerų salos, Suomija, Prancūzija, Vokietija, Gibraltaras, Graikija, Vengrija, Islandija, Italija, Latvija, Lichtenšteinas, Lietuva, Liuksemburgas, Malta, Monakas, Olandija, Norvegija, Lenkija, Portugalija, Airija, San Marino Respublika, Slovakija, Slovėnija, Ispanija, Švedija, Šveicarija, Turkija ( Europinė dalis), Jungtinė Karalystė(c), Vatikanas.