Atnaujinta „Mazda6“ jau Lietuvoje. Pirmieji išbandė „Uber“ naudotojai

Automobilių prekybos bendrovė „Inchcape Motors“ išpildė dar vasarą duotą pažadą ir į Lietuvos salonus atvežė patobulintą „Mazda“ koncerno flagmaną. Pirmieji automobilį „Mazda6“ galėjo išbandyti „Uber“ programėlės naudotojai.

Mazda6“ laikoma ne tik vienu gražiausių, bet ir vienu geriausiai valdomų ir maloniausiai vairuojamų savo klasės automobilių. Ne veltui šio tekančios saulės šalyje sukurto automobilio šūkis – „Sukurta vairuoti“. Būtent į unikalų vairavimo malonumą ir norime atkreipti „Mazda6“ gerbėjų dėmesį“, – sakė Justė Šataitė, „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovė.

Atnaujintą 2017-ųjų „Mazda6“ bendrovė pristatė netradiciniu ir žaismingu būdu – pasitelkę japoniškus personažus. Linksmasis ekipažas – geiša ir samurajus – naujaisiais automobiliais vyko paimti „Uber“ keleivių.

„Uber“ keleiviai bendravo su japoniškais personažais, fotografavosi, klausinėjo apie naująjį automobilį. Tikimės, kad taip praskaidrinome lapkričio dieną ir į Vilnių atnešėme šiek tiek japoniškos dvasios“, – pasakojo „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovė.

Linksmasis „Mazda6“ ekipažas lankėsi sostinės gyvenamuosiuose rajonuose, prie didžiųjų prekybos centrų, japoniškų vyšnių – sakurų – sode.