Revoliucinis „Mazda“ variklis „Skyactiv-X“ spaudžia „start

„Skyactiv-X“ Variklis išsiskiria tuo, kad jame įdiegta „Mazda“ patentuota „Spark Plug Controlled Compression Ignition“ (SPCCI) technologija, kuri leidžia suderinti benzininiam ir dyzeliniam varikliui būdingus mišinio uždegimo būdus cilindro degimo kameroje – mišinys užsidega veikiant ir slėgiu, ir uždegimo žvake. Tai pirmasis tokio tipo serijinis variklis pasaulyje.

„Mazda“ inžinieriai teigia, kad technologija leidžia nuskinti gardžiausius abiejų tipų variklių vaisius – benzininio variklio galią esant aukštiems sūkiams ir dyzelinio variklio trauką žemame sūkių diapazone. Dviejų litrų darbinio tūrio „Skyactiv-X“ galia siekia 180 AG, o sukimo momentas 224 Nm. Tuo tarpu WLTP cikle šis variklis suvartoja vos nuo 4,6 .litro benzino 100km kelio, o jo anglies dvideginio emisija siekia 96 g/km.

„Mazda3 Skyactiv-X“ taip pat bus komplektuojama su „Mazda M Hybrid“ hibridine technologija. Vadinamoji „mild-hybrid“ tipo jėgainė, kurią sudaro 24V starteris-generatorius, padeda sumažinti degalų sąnaudas ir anglies dvideginio emisiją.

Registruokitės ir artimiausias “Mazda” atstovas Lietuvoje susisieks artimiausiu metu

Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti

„Mazda“ sukūrė naujovę, kurios niekam anksčiau nepavyko sukurti.

 

SKYACTIV-X naujos kartos benzininis variklis.