Modeliui „Mazda MX-30“ suteiktas aukščiausias penkių žvaigždučių „Euro NCAP“ įvertinimas

11.16.2020

Modelyje integruotos įvairios „i-Activsense“ saugos technologijos, kurių efektyvumą didina neprilygstama vairavimo dinamika

„Euro NCAP“ ekspertai, remdamiesi naujausių bandymų rezultatais, vien tik elektra varomam modeliui „Mazda MX-30“ suteikė aukščiausią – penkių žvaigždučių – įvertinimą, skyrę jam 91 % suaugusiųjų keleivių saugumo ir 87 % vaikų saugumo kategorijose.

Modelis „Mazda MX-30“ surinko maksimalų taškų skaičių šoninio smūgio bandymuose, taip pat visus galimus taškus susidūrimo bandymuose, vertinant šešerių ir dešimties metų vaikų saugumą priekinio ir šoninio smūgio atveju. 2018 metais aukščiausias įvertinimas suteiktas modeliui „Mazda 6“, o praeitais metais – „Mazda 3“ ir „Mazda CX-30“ modeliams, taigi „Mazda MX-30“ yra ketvirtasis šio automobilių gamintojo modelis, gavęs bendrą penkių žvaigždučių įvertinimą pagal naujuosius griežtesnius 2018 m. „Euro NCAP“ atsparumo smūgiams reikalavimus.

Naujasis modelis „MX-30“ pademonstravimo įspūdingus rezultatus visose keturiose „Euro NCAP“ bandymų kategorijose: suaugusiųjų keleivių saugumo (91 %), vaikų saugumo (87 %), pažeidžiamų eismo dalyvių (pėsčiųjų) saugumo (68 %) ir pagalbinių saugos sistemų (73 %). Šį įvertinimą lėmė trys pagrindiniai veiksniai: naujausios kartos itin patvari ir smūgius sugerianti, tačiau itin mažai sverianti kėbulo konstrukcija „Skyactiv-Vehicle Architecture“, didelis pažangiųjų „i-Activsense“ saugos sistemų, padedančių vairuotojams iš anksto pastebėti galimus pavojus ir sumažinančių žalos ar sužalojimų tikimybę, pasirinkimas bei griežti pėsčiųjų saugos sistemoms taikomi standartai.

Išskirtinis vien elektra varomo kompaktiškojo šeimos automobilio bruožas – specialaus dizaino „Freestyle“ durelės, kuriomis siekiama atiduoti duoklę 2003 metų modeliui „Mazda RX-8“. Šis dizaino elementas nė kiek nesumažina naujojo modelio saugumo. Pasak bandymą atlikusių ekspertų, priekinio smūgio (į tam tikrą priekinės automobilio dalies pusę) metu deformuoto elemento analizė parodė, kad modelio „MX-30“ konstrukcija nesukėlė didelės grėsmės priekinio smūgio paveiktos transporto priemonės keleiviams. „Atlikus šoninio susidūrimo bandymą, kurio metu imituojamas susidūrimas su kita transporto priemone, ir stipresnio šoninio susidūrimo su stulpu bandymus, modelis buvo įvertintas aukščiausiu balu, nes užtikrino visų svarbiausių kūno zonų apsaugą“, – teigia bandymą atlikę specialistai.

Automobilio gamintojas „Mazda“, puoselėdamas visuomenės, kurios nariai nenukentėtų nuo eismo įvykių, viziją, yra pasiryžęs nuolatos tobulinti savo saugumo sistemas ir šio tikslo siekia vadovaudamasis aktyvaus saugumo (angl. Proactive Safety) filosofija. Neprilygstama vairavimo dinamika, kurią užtikrina „Mazda“ modelyje integruota „Skyactiv“ technologija, taip pat prisidėjo prie modeliui „Mazda MX-30“ suteikto aukščiausio „Euro NCAP“ įvertinimo, taigi vairuotojai galės mėgautis itin intuityviu vien tik elektra varomo automobilio valdymu. Dėl automobilyje integruotų sistemų jį lengviau saugiai vairuoti, todėl šios technologijos sumažina eismo įvykių tikimybę, drauge suteikdamos „Mazda“ modeliams tradiciškai būdingą vairavimo malonumą.

MX-30 saugumas