Kaina nuo 53 900€
Mazda CX-80
Miesto visureigis
Kaina nuo 53 900€
Miesto visureigis
Kaina nuo 49 900€
Miesto visureigis
Kaina nuo 29 990€
Miesto visureigis
Kaina nuo 25 990€
Miesto visureigis
Kaina nuo 24 990€
Hečbekas | Sedanas
Kaina nuo 21 490€
Hečbekas
Kaina nuo 30 990€
Roadsteris
Kaina nuo 35 890€
RF
Kaina nuo 29 990€
Elektrinis automobilis | Įkraunamasis hibridas
Peržiūrėkite „Mazda“ modelių specialius pasiūlymus.
PasiūlymaiParsisiųsti „Mazda“ kainoraštį
KainoraščiaiČia rasite visus siūlomus "Mazda" automobilius.
SUŽINOKITE DAUGIAUPasirinkite spalvą ir parinktis, kad susikurtumėte tobulą „Mazda“ automobilį.
PRADĖKITE KURTIGreitai ir patogiai atpirksime Jūsų esamą automobilį
SUŽINOKITE DAUGIAUJūsų „Mazda“ atstovo autoserviso komandos nariai yra baigę gamyklos mokymus, kad galėtų teikti išskirtinį aptarnavimą.
SUPLANUOKITE TECHNINĘ APŽIŪRĄ„MyMazda“ yra telefono programėlė, kuria naudotis labai paprasta, ji pagerina „Mazda“ nuosavybės patirtį.
Sužinoti daugiauJei ką tik įsigijote naują „Mazda“ automobilį ar jau turite jį, ši automobilių savininkams skirta skiltis leis jums džiaugtis visais „Mazda“ teikiamais privalumais.
PERŽIŪRĖTI GARANTIJĄNaudodami originalias „Mazda“ dalis, gaukite neprilygstamą kokybę, tinkamumą, apdailą, išvaizdą ir garantiją.
GAUTI ORIGINALIŲ DALIŲJ. Matsuda gimė 1875 metais Hirošimoje. Jis buvo jauniausias iš 12 vaikų. Neturėdamas galimybės lankyti mokyklos, 13 metų jis išsikėlė gyventi į Osaką ir dirbo kalviu. Dirbdamas šį darbą, jis suprato, kad savo gyvenimą nori paskirti mašinų pramonei. Skatinamas noro įgyti inžinieriaus įgūdžių, J. Matsuda dirbo įvairiose gamyklose, laivų statyklose ir ginklų sandėliuose. Norėdamas sužinoti daugiau apie mašinas ir gamybą, pietų pertraukų metu jis lankydavosi ir mokydavosi kitose gamyklose.
Būdamas trisdešimt vienų, J. Matsuda Osakoje įsigijo nedidelį 33 kvadratinių metrų ploto tvartą ir įsteigė įmonę „Matsuda Seisakusho“. Verslas nesiklostė taip, kaip jis tikėjosi. Pirmieji sunkumai J. Matsudą ištiko jam sužinojus, kad jo ilgai kurtas produktas jau yra siūlomas rinkoje, tačiau tai nesumažino jo ryžto. Verslininkas domėjosi rinkoje esančiais produktais, juos ardė ir keitė, kol galiausiai pristatė išskirtinį patentuotą „Matsuda“ siurblį. Tvirtai tikėdamas, kad kokybiškos mašinos yra itin svarbios naudotojų lūkesčius atitinkančių produktų gamybai, jis intensyviai importavo ir diegė pažangiausias užsienyje pagamintas stakles.
Įpusėjęs ketvirtąją dešimtį, 1918 metais J. Matsuda grįžo į Hirošimą ir įsteigė įmonę „Hiroshima Matsuda Seisakusho“. Tuo metu jis jau buvo užsitarnavęs sėkmingo verslininko vardą. Praėjus dvejiems metams, J. Matsuda buvo paskatintas prisijungti prie įmonės „Toyo Cork Kogyo Co.“, Ltd. Nors ji nevykdė veiklos specifiniame sektoriuje, kuriame dirbo J. Matsuda, vis dėlto jis nusprendė priimti naują iššūkį ir, pasiryžęs atgaivinti įmonę, sugalvojo naujų produktų idėjų, pavyzdžiui, pasiūlė gaminti kamštines plokštes. Vėliau verslininkas buvo paskirtas eiti įmonės prezidento pareigas ir pakeitė ankstesnį prezidentą, kuris nebegalėjo eiti šių pareigų dėl ligos. J. Matsuda įdėjo daug pastangų gaminant naująjį kamštinį produktą. Plokštės galėjo būti naudojamos šiltinimui ir smūgiams sugerti. Naujojo produkto sėkmė padėjo įmonei atsigauti.
Deja, įmonės „Toyo Cork Kogyo“ sėkmė truko neilgai. 1925 metais gamyklą sunaikino gaisras. Didelių skolų slegiamą J. Matsudą itin stipriai sukrėtė tai, kad gaisre žuvo keli gamyklos darbuotojai. Apmąstęs šį tragišką incidentą, verslininkas pasiryžo atstatyti įmonę ir grįžti prie veiklos, kurią išmanė geriausiai, t. y. mašinų gamybos. Šioje veikloje jis laikėsi šūkio: „Vienam verslui paskirtas gyvenimas.“ Norėdamas viešai patvirtinti savo planus, jis pervadino įmonę į „Toyo Kogyo Co.“, Ltd.