MAZDA EUROPE SERVICE PASLAUGA: ESAME PASIRUOŠĘ JUMS PADĖTI

 

Jeigu prireiktų pagalbos dėl automobilio, pavyzdžiui, jį pervežti ar paimti iš namų, „Mazda Europe Service“ (MES) yra čia dėl jūsų. Ši paslauga teikiama visą parą, 365 dienas per metus, daugiau nei 40-yje Europos šalių.

MES – tai plataus spektro pagalbos programa, skirta padėti klientams įvairiose nenumatytose situacijose kelyje.  

 

KODĖL VERTA PIRKTI AUTOMOBILĮ SU GARANTIJA?

Įsigydami naują automobilį su garantija, nurodytu laikotarpiu galite išvengti neplanuotų remonto išlaidų. Siekiant užtikrinti automobilio būklę ir sklandų garantinių įsipareigojimų vykdymą, rekomenduojama techninę priežiūrą atlikti „Mazda“ patvirtintuose servisuose.

Atkreipiame dėmesį, kad garantijos galiojimas nėra siejamas su sąlyga, jog visa techninė priežiūra ar remontas, kuriems netaikoma garantija, būtų atliekami tik įgaliotuose servisuose.

 

 

1. MAZDA PAGALBOS ĮSKAIČIUOTŲ NAUDŲ APIMTIS

A. INCIDENTAI

MAZDA ASSISTANCE paslauga teikiama tada, kai Estijoje, Latvijoje ar Lietuvoje esančiame automobilių gamintojo „Mazda“ salone įsigytas ar prižiūrimas automobilis negali būti naudojamas dėl:

 

mechaninio ar elektros sistemos gedimo;
vairuotojo klaidos, pavyzdžiui:
- užmiršus įpilti degalų, įpylus netinkamos rūšies ar užterštų degalų ir kt.,
- užrakinus automobilio raktus automobilyje, pametus ar sulaužius automobilio raktus ir kt.,
- pradūrus padangą;
eismo įvykio, taip pat kai dėl sniego tęsti kelionės automobiliu neįmanoma;
automobilio vagystės, mėginimo pavogti automobilį ir vandalizmo atveju (teikiamos ribotos apimties paslaugos, daugiau informacijos rasite E1 punkte); to, kad pradėjo žybčioti raudona įspėjamoji lemputė: vadovaukitės naudotojo instrukcijoje pateiktomis rekomendacijomis (t. y. išsiaiškinkite, ar automobiliu galima važiuoti iki artimiausio serviso);
saugos komponentų defektų, pavyzdžiui, užsikirtusio saugos diržo, žibintų gedimo, kai vykti į artimiausią autoservisą tokiu automobiliu būtų neteisėta ar nesaugu.

 

Automobilis pripažįstamas negalimu naudoti, jei juo neįmanoma nuvažiuoti į autoservisą.

 

Jei vairuotojas pats atvyksta į autoservisą, automobilis pripažįstamas galimu naudoti. Tokiu atveju vairuotojas neturi teisės pasinaudoti programos paslaugomis.

Jei nenustatytas ridos apribojimas, paslauga teikiama „Mazda“ automobilio savininkui, kurio automobilis tapo negalimu naudoti namuose (pavyzdžiui, kliento garaže).

 

B. AUTOMOBILIAI, KURIEMS TAIKOMA PASLAUGA

„Mazda“ transporto priemonės parduodamos kaip nauji automobiliai registruoti Suomijoje ir Baltijos šalyse oficialaus „Mazda“ atstovo.

 

Pradedant nuo 2021 kovo 03 d.:

 

Pirmoji transporto priemonės registracija iki 2018 12 31
3 metai nuo pirmosios registracijos dienos iki 2018 12 31
1 metai nuo techninės priežiūros dienos (techninės priežiūros dienos iki 10 metų po transporto priemonės pirmosios registracijos datos).

 

Transporto priemonės pirmoji registracija po 2019-01-01
1 metai nuo pirmosios registracijos dienos po 2019-01-01
1 metai nuo techninės priežiūros dienos (techninės priežiūros dienos iki 10 metų po transporto priemonės pirmosios registracijos datos).

 

Paslaugos teikimo sąlygos

Garantinio remonto darbus (t. y. kai atsiranda gamybos defektas, ir gamintojas apmoka už remontą) — tokius darbus gali atlikti tik gamintojo įgaliotas servisas.

Tai logiška, nes gamintojas prisiima finansinę atsakomybę ir turi užtikrinti kokybės kontrolę. Atkreipiame dėmesį, kad tai neturi įtakos jūsų teisei rinktis kitus techninės priežiūros ar remonto paslaugų teikėjus, kai atliekami darbai, kuriems netaikoma gamintojo garantija. Tokiais atvejais klientas gali laisvai pasirinkti bet kurį pageidaujamą servisą.

 

Priekabos ir kemperiai

Sugedus „Mazda“ automobiliui ir prireikus jį nugabenti į autoservisą, į pagalbos paslaugos kainą įtraukiamos priekabos ar kemperio pervežimo išlaidos.

Be gamintojo leidimo perdarytiems „Mazda“ automobiliams paslauga netaikoma.
Nuomojamiems, taksi, policijos, oficialiems medicinos pagalbos, gaisrinės, vairavimo mokyklų, pašto ir krovininiams automobiliams, taip pat bandomiesiems važiavimams naudojamiems automobiliams taikomos tik remonto įvykio vietoje, vilkimo ir pagalbos kelyje paslaugos.

 

C. GAVĖJAI
Vairuotojas ir keleiviai

 

 

D. GEOGRAFINĖ PASLAUGOS TERITORIJA

Paslaugos teikiamos šiose Europos šalyse:

Andoroje, Austrijoje, Belgijoje, Bosnijoje ir Hercegovinoje, Bulgarijoje, Kanarų salose, Kretoje, Kroatijoje, Kipre (tik Graikijai priklausančioje teritorijoje), Čekijos Respublikoje, Danijoje, Estijoje, Farerų salose, Suomijoje, Prancūzijoje (taip pat ir užjūrio teritorijose), Vokietijoje, Gibraltare, Graikijoje, Vengrijoje, Islandijoje, Airijoje, Italijoje, Latvijoje, Lichtenšteine, Lietuvoje, Liuksemburge, Makedonijoje, Maltoje, Monake, Nyderlanduose, Norvegijoje, Lenkijoje, Portugalijoje, San Marino Respublikoje, Rumunijoje, Serbijoje, Slovakijoje, Slovėnijoje, Ispanijoje (taip pat ir Balearų salose ir Kanarų salose), Švedijoje, Šveicarijoje, Turkijoje (tik Europos žemyno dalyje), Jungtinėje Karalystėje (taip pat ir JK priklausančias salas, esančias Europos jūrose), Vatikano mieste.

Paslaugos teikiamos atsižvelgus į atitinkamų paslaugų (ypač nakvynės, automobilių nuomos ir kelionės traukiniais paslaugų) prieinamumą konkrečioje šalyje.

 


E. IŠIMTYS

„Mazda“ pagalbos paslaugos ir išlaidų kompensacijos neteikiamos šiais atvejais:

 

Komercinis naudojimas. Kai automobilis naudojamas nuomai, kaip taksi, policijos, medicinos pagalbos, gaisrinės, vairavimo mokyklos, pašto ar krovininis automobilis, taip pat bandomiesiems važiavimams. Tokiu atveju savininkui neteikiamos pakaitinio automobilio nuomos, kelionės bilietų, viešbučio ar sugedusio automobilio pervežimo paslaugos.

 

Varžybos ir bandymai. Kai automobilis naudojamas lenktynėse, raliuose, greičio ar ištvermės bandymuose, praktiniuose testuose ar kituose renginiuose, vykstančiuose ne viešuose keliuose.

 

Force majeure aplinkybės. Pagalba neteikiama, jei įvykį lėmė invazija, karo veiksmai, teroristiniai išpuoliai, riaušės, maištai, sukilimai, valdžios užgrobimas, politinės demonstracijos, plėšikavimas, automobilio naudojimas kariniais tikslais, žemės drebėjimai, ekstremalios oro sąlygos, stichinės nelaimės, pandemijos, branduoliniai ar radiacijos reiškiniai.

 

Tyčiniai veiksmai ar neteisėta veikla. Jei gedimas ar žala kilo dėl savininko ar valdytojo tyčinių veiksmų, vandalizmo, dalyvavimo nusikalstamoje veikloje ar dėl teisės aktų pažeidimų.

 

Valdžios institucijų veiksmai ir nenumatytos aplinkybės. Kai žala ar nuostoliai atsirado dėl valdžios institucijų sprendimų, draudimų ar kitų aplinkybių, kurių nebuvo įmanoma numatyti ar išvengti.

 

Jei buvo sugadintas, prarastas ar sunaikintas bet koks turtas, arba patirta su tuo susijusių nuostolių ar išlaidų, nepriklausomai nuo to, ar tai tiesiogiai susiję su automobilio technine būkle.

 

Įvykus eismo įvykiui arba patyrus žalą dėl tyčinių veiksmų, įstatymų pažeidimų ar dalyvavimo veikloje, kurią vietos institucijos yra uždraudusios.

 

Jei žala kilo dėl automobilio naudojimo nesilaikant naudotojo vadove pateiktų gamintojo rekomendacijų.

 

Jei patiriami nuostoliai ar išlaidos dėl turto sugadinimo, kurį sukėlė automobilio gedimas, nepatenkantis į garantijos taikymo sritį.

 

Jei automobilis yra techniškai netvarkingas arba jo techninė priežiūra neatlikta pagal gamintojo nustatytas rekomendacijas.

 

Ši nuostata nereiškia, kad techninę priežiūrą privaloma atlikti tik įgaliotame „Mazda“ servise – svarbu, kad darbai būtų atlikti tinkamai, laikantis gamintojo reikalavimų ir naudojant kokybiškas ar lygiavertes dalis.

 

Jei patiriamos papildomos išlaidos, kurios nebūtų atsiradusios net ir nesant automobilio gedimo (pvz., maisto, nakvynės, taksi, degalų ar kelių mokesčių išlaidos).

 

Jei prašoma paslaugos, kuri nėra įtraukta į oficialų „Mazda Assistance“ paslaugų paketą.

 

Jei paslaugos nesuteiktos dėl to, kad jos objektyviai nebuvo reikalingos – tokiu atveju kompensacijos ar alternatyvios paslaugos neteikiamos.

 

Jei sugedęs automobilis buvo importuotas ar parduotas Estijoje, Latvijoje ar Lietuvoje ne įgalioto „Mazda“ atstovo, išskyrus atvejus, kai klientas pagal ES teisę turi teisę į garantinį aptarnavimą.

 

Jei automobilis, dėl kurio kreipiamasi, neatitinka oficialiame garantijos ar pagalbos pakete aiškiai apibrėžtų paslaugų teikimo sąlygų.

 

Pastaba

Šios išimtys neturi įtakos kliento teisei gauti garantinį aptarnavimą ar remonto paslaugas pagal gamintojo nustatytas sąlygas, jei gedimas patenka į garantijos taikymo sritį.

 


2. Į „MAZDA ASSISTANCE“ PASLAUGŲ PAKETĄ ĮTRAUKTOS PASLAUGOS

„Mazda Assistance“ paslaugų paketas – tai išplėstinė pagalbos programa, skirta padėti klientams įvairiose netikėtose situacijose kelyje. Ji apima pagalbą įvykus incidentui ar techniniam gedimui, užtikrinant, kad kelionė būtų tęsiama kuo sklandžiau.

 

Toliau pateikiamas paslaugų sąrašas, įtrauktas į šį paketą. Konkretus pagalbos pobūdis priklauso nuo situacijos pobūdžio ir gedimo tipo, dėl kurio savininkui ar valdytojui reikalinga pagalba.

 


A. PIRMOSIOS DIENOS PASLAUGOS

A1. Pagalba kelyje ir namuose

Bazinė pagalba ir smulkūs remonto darbai atliekami kelyje arba kliento nurodytoje vietoje (pvz., namuose), jei tai įmanoma pagal situaciją.

 

A2. Vilkimas

Taisyklės:

 

Jei automobilio pataisyti vietoje neįmanoma, jis nuvežamas į artimiausią kliento pasirinktą autoservisą, galintį atlikti būtinus remonto darbus pagal gamintojo techninius reikalavimus.

 

Jei klientas nepasirenka konkretaus autoserviso, automobilis gali būti nuvežtas į artimiausią automobilių gamintojo „Mazda“ patvirtintą autoservisą.

 

Į „Mazda Assistance“ paslaugų paketą neįeina žalos atlyginimas, kurią gali patirti klientas dėl galimos pervežamame automobilyje palikto bagažo, asmeninių daiktų ar priedų vagystės arba sugadinimo.

 

A3. Saugojimas ar laikymas automobilių aikštelėje

Taisyklės:

 

Jei automobilį reikia pervežti, bet pasirinktas arba artimiausias autoservisas tuo metu nedirba, automobilis nuvežamas į saugią automobilių stovėjimo aikštelę. Jis pristatomas remontuoti iš karto, kai tik servisas atsidaro arba kitą darbo dieną.

 

B. PAPILDOMOS PASLAUGOS

Jei automobilis negali būti suremontuotas tą pačią dieną, klientui ir visiems su juo keliaujantiems asmenims pasiūloma VIENA iš šių paslaugų:
- Galimybė tęsti kelionę išnuomotu pakaitiniu automobiliu
- Galimybė tęsti kelionę kitomis transporto priemonėmis (traukiniu ar lėktuvu)
- Nakvynė viešbutyje

 


B1. Galimybė tęsti kelionę IŠNUOMOTU PAKAITINIU AUTOMOBILIU

Taisyklės
Jei automobilis negali būti suremontuotas tą pačią dieną ir klientas pageidauja tęsti kelionę pakaitiniu automobiliu, MAZDA ASSISTANCE pagalbos centras remonto laikotarpiui pasiūlo išnuomotą atitinkamo tipo automobilį. Pakaitinis automobilis suteikiamas ne ilgesniam nei 5 kalendorinių dienų laikotarpiui.

 

B2. Galimybė tęsti kelionę KITOMIS TRANSPORTO PRIEMONĖMIS

Taisyklės
Jei automobilis negali būti suremontuotas tą pačią dieną ir klientas pageidauja tęsti kelionę arba grįžti namo:

a) klientui užsakoma taksi paslauga, jei atstumas iki kelionės pabaigos taško ar namų yra mažesnis nei 50 km,
b) klientui nuperkami traukinio bilietai (pirmos klasės), jei kelionės trukmė yra trumpesnė nei 4 valandos,
c) klientui nuperkami lėktuvo bilietai (ekonominės klasės), jei kelionės trukmė yra ilgesnė nei 4 valandos.

 

B3. Nakvynė viešbutyje

Taisyklės
Jei automobilis negali būti suremontuotas tą pačią dieną ir klientas pageidauja palaukti, kol automobilis bus paruoštas naudoti, „Mazda Assistance“ pagalbos centras užsako klientui nakvynę viešbutyje, jei iki kliento namų likęs atstumas yra bent 50 km. Nakvynė užsakoma bent 3 žvaigždučių viešbutyje ne ilgesniam nei 3 naktų (gimtojoje šalyje) ar 5 naktų (užsienyje) laikotarpiui.
Nakvynės su pusryčiais kaina vienam asmeniui negali viršyti 76 eurų (su PVM) už naktį.

 

C. PASLAUGOS, TEIKIAMOS ATLIKUS REMONTĄ

„Mazda Assistance“ pagalbos centras pasirūpina kliento kelione (į vieną pusę) suremontuotam automobiliui pasiimti:

a) apmoka kelionę taksi, jei atstumas iki autoserviso yra mažesnis nei 50 km,
b) nuperka traukinio bilietus (pirmos klasės), jei kelionės trukmė yra trumpesnė nei 4 valandos,
c) nuperka lėktuvo bilietus (ekonominės klasės), jei kelionės trukmė yra ilgesnė nei 4 valandos.
d) Taip pat atlyginamos taksi išlaidos į traukinių stotį ar oro uostą.

 

D. KITOS PASLAUGOS

D1. Vagystės ir vandalizmo atveju

SPECIFINĖS SĄLYGOS vagystės atveju:

Jei kliento automobilis buvo pavogtas, pasirūpinama kliento kelione namo arba pasiūloma galimybė tęsti kelionę:

a) užsakoma taksi paslauga, jei atstumas iki kelionės pabaigos taško ar namų yra mažesnis nei 50 km,
b) nuperkami traukinio bilietai (pirmos klasės), jei kelionės trukmė yra trumpesnė nei 4 valandos,
c) nuperkami lėktuvo bilietai (ekonominės klasės), jei kelionės trukmė yra ilgesnė nei 4 valandos

 

ARBA

pasirūpinama kliento nakvyne (ne daugiau kaip 1 nakčiai, nakvynės su pusryčiais kaina vienam asmeniui negali viršyti 76 eurų (su PVM) už naktį).

Jokios kitos papildomos paslaugos neteikiamos (pvz., pakaitinis automobilis ir kt.).

 

SPECIFINĖS SĄLYGOS vandalizmo atveju:

Jei kliento automobilis buvo sudegintas, „MAZDA Assistance“ pagalbos centras suteikia klientui pakaitinį tokios pačios klasės automobilį ne ilgesniam nei 5 kalendorinių dienų laikotarpiui.
Jokios kitos papildomos paslaugos neteikiamos.

 

E2. Atsarginių dalių užsakymas

Jei automobilis sugenda ne registracijos šalyje ir jo buvimo vietoje nėra atsarginių dalių, būtinų automobiliui suremontuoti, klientui teikiama pagalba ieškant ir užsakant atsargines dalis užsienyje, t. y. padengiamos tik atsarginių dalių pristatymo išlaidos. Už atsargines dalis sumoka klientas.

 

E3. Sugedusio automobilio pervežimas

„MAZDA Assistance“ pagalbos centras organizuoja užsienyje sugedusio ar eismo įvykyje sugadinto automobilio pervežimą, jei automobilio neįmanoma suremontuoti per 5 darbo dienas.

 


„MAZDA ASSISTANCE“ PAGALBOS CENTRO TELEFONO NUMERIAI:

Estija

800 44 99 (nemokama linija vietiniams skambučiams)
+372 650 98 94 (skambučiams iš užsienio)

Latvija

800 22 11 (nemokama linija vietiniams skambučiams)
+371 678 18 130 (skambučiams iš užsienio)

Lietuva

8 800 24 442 (nemokama linija vietiniams skambučiams)
+370 5 246 1606 (skambučiams iš užsienio)