KURIANT VAIRAVIMO ATEITĮ

Mazda INOVACIJOS

Innovation Icon Top Padding

ORIENTACIJA Į VAIRUOTOJĄ

Mums bendrovėje „Mazda“ svarbiausia vairavimas – taip pat ir vairavimo malonumas. Žinome, kad vairavimas yra daug daugiau nei paprastas automobilio valdymas. Tai ir prisilietimas, ir jausmas. Automobilis turėtų ne tik tiksliai reaguoti į vairuotojo veiksmus, bet ir kiekviena sistema turi būti intuityvi, kurianti harmonijos ir pasitikėjimo jausmą, pakylėjanti jus per neprilygstamo vairavimo patirtį. Būtent to siekia „Mazda“.

Whymazda Innovation Skyactiv

„MAZDA SKYACTIV®“ TECHNOLOGIJA

Kai sistemos komponentai yra sukurti veikti kartu, sistema veikia efektyviausiai. Būtent šia paprasta idėja yra paremta „MAZDA SKYACTIV®“ TECHNOLOGIJA. Tačiau efektyvumas – ne vienintelis privalumas. Ši technologija taip pat užtikrina aukščiausios klasės vairavimą.

JAUTRI IR EFEKTYVI TRANSMISIJA
2018 Cx5 At
ŠEŠIŲ PAVARŲ AUTOMATINĖ PAVARŲ DĖŽĖ „SKYACTIV®-DRIVE“
6 pavarų automatinė pavarų dėžė „SKYACTIV®-Drive“ sklandžiai ir greitai perjungia pavaras, užtikrindama tolygų greitėjimą. Pažangus valdymo modulis užtikrina tikslumą, jautrumą ir efektyvumą.
Image And Text Grid 16
ŠEŠIŲ PAVARŲ MECHANINĖ PAVARŲ DĖŽĖ „SKYACTIV®-MT“
Mechaninę pavarų dėžę mėgstantiems vairuotojams sukurtos 6 pavarų mechaninės pavarų dėžės „SKYACTIV®-MT“ trumpoji svirtis buvo įkvėpta legendinio „Mazda MX-5“ modelio.
TVIRTESNIS IR LENGVESNIS KĖBULAS BEI VAŽIUOKLĖ
2018 Mazda3 See Through Skyactiv X Hb Rhd At 1 1

SISTEMA „SKYACTIV VEHICLE ARCHITECTURE“

Skyactiv®“ platforma, kurią sudaro kėbulas ir važiuoklė, yra automobilio „Mazda“ vairavimo patirties pagrindas. Važiuoklė leidžia pasiekti du iš pažiūros priešingus tikslus – manevringumą važiuojant nedideliu greičiu ir stabilumą važiuojant dideliu greičiu. Tam tikros rėmo dalys pagamintos iš itin aukšto tempiamojo stiprio plieno, kad rėmas būtų lengvesnis, tačiau tvirtesnis ir stipresnis.

ŠVARIAU DIRBANTYS, EFEKTYVIAU DEGALUS NAUDOJANTYS VARIKLIAI
2018 Mazda Skyactiv Gupg2 5L Front 1 1
SKYACTIV-G BENZININIS VARIKLIS
Šiuolaikiniai vidaus degimo varikliai panaudoja tik apie 30 proc. galimos degalų energijos. Todėl „Mazda“ sukūrė pažangesnį variklį. Praplėsdami vidaus degimo ribas, „SKYACTIV®-G“ 2,0 l ir 2,5 l darbinio tūrio benzininiai varikliai užtikrina daug efektyvesnį degalų naudojimą. Aukštesnis suspaudimo laipsnis nei įprastuose varikliuose. Paprastai tariant, „SKYACTIV®“ varikliai itin stipriai suspaudžia oro ir degalų mišinį cilindruose. Taip išgaunama daug daugiau energijos iš kiekvieno degalų lašo.
Skyactiv X Min
SKYACTIV-X NAUJOS KARTOS BENZININIS VARIKLIS
SKYACTIV-X – tai novatoriškas, tik „Mazda“ modeliuose naudojamas variklis, kuriame dera benzininio variklio kibirkštinio uždegimo privalumai (išsiplėtimas esant aukštiems sūkiams ir švaresnės išmetamosios dujos) ir dyzelinio variklio slėginio uždegimo nauda (greitesnis pradinis reagavimas ir degalų taupymas. Taip buvo sukurtas variklis, turintis geriausias abiejų tipų variklių savybes. Po „Mazda“ SKYACTIV-G benzininio variklio ir SKYACTIV-D dyzelinio variklio išleidžiamam šiam trečiajam varikliui buvo suteiktas pavadinimas SKYACTIV-X, siekiant pabrėžti jo dvejopą prigimtį.
SUKURTA GALVOJANT APIE JUS

Kad kiekvieno „Mazda“ automobilio vairavimas teiktų džiaugsmą, juos kuriame pirmiausiai galvodami apie vairuotoją. Taip sukūrėme „SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS“ su technologija „G-Vectoring Control“ technologija. Užuot pirmiausiai galvoję apie variklio dinamikos mechaniką, mes pradedame nuo žmonių. Atlikome daugybę tyrimų apie jų savybes bei elgesį ir sukūrėme automobilį, kuris veikia harmoningai su vairuotoju. Ką tai reiškia? Turime automobilį, kuris veikia tarsi jūsų kūno judesių tąsa – tikslus vairavimas, geresnis valdymas ir mažiau nuovargio.

Full Section Image Text 23
New Mazda Connect

MAZDA CONNECT

Ryšio tarp automobilio ir vairuotojo kūrimas – tai užduotis, peržengianti vairavimo dinamikos ribas. Šiandieniniame informacijos ir intensyvių ryšių pasaulyje automobilis tapo bendravimo priemone. Tai dar viena galimybė „Mazda“ bendrovei padaryti vairavimą malonesnį. „MAZDA CONNECT™“ – mūsų naujos kartos sąsaja, leidžianti pasiekti reikalingą informaciją ir norimas pramogas.

ŽIRGAS IR RAITELIS | JINBA ITTAI

Kurdami automobilio dinamikos kontrolės technologiją SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS su „G-Vectoring Control“ sistema, mūsų inžinieriai vadovavosi sena japonų filosofijos koncepcija „Jinba-Ittai“, t. y. „žirgas ir raitelis – kaip viena“. Šios technologijos tikslas yra panašus – sukurti harmoniją tarp automobilio ir vairuotojo. Todėl vairuojant nereikia nuolat taisyti atliktus veiksmus. Automobilis kaip žirgas supranta jūsų ketinimus. Tai užtikrina dar dinamiškesnį, klusnesnį ir, svarbiausia, malonesnį važiavimą.

Jinba Ittai
Mazda2 Exterior 6 Min Min

IŠBANDYKITE IR ĮSITIKINKITE PATYS

Pajuskite „Jinba Ittai“ – ryšį tarp automobilio ir vairuotojo.

DAUGIAU APIE MAZDA
Image And Text Grid 39
DIZAINAS
Kiekviena automobilio detalė turėtų būti skirta vairuotojo patogumui.
Image And Text Grid 40
SAUGUMAS
Sužinokite apie mūsų visapusišką požiūrį į saugos technologijas.

Apsipirkimo įrankiai