KURIANT VAIRAVIMO ATEITĮ

Mazda TEHNOLOGIJA

Rotary

SKYACTIV TECHNOLOGIJA

Kurdami automobilius, skirtus nepaprastiems potyriams, kuriame ir nepaprastus variklius, t. y. variklius, turinčius tiek pat galios, kiek ir pats automobilis. Todėl pagrindinis mūsų „Skyactiv“ technologijos principas yra jokių perteklinių dalių. Mes siekiame malonaus vairavimo, nepriekaištingo veikimo ir efektyvumo dermės. Siekdami šio tikslo, nuolat tobuliname ir atnaujiname pačius smulkiausius komponentus.
Visa tai yra „Skyactiv“ technologijos dalis.

Promo 1 Skyactiv Vehicle Architecture Jpg
SKYACTIV KĖBULO KONSTRUKCIJA
Žmogaus anatomija ir automobiliai turi šį tą bendro – abiem atvejais svarbus tvirtas ir paslankus „kūnas“ bei gerai išvystytas ir harmoningas vidus.
Promo 2 High Precision Engine Technology Jpg
PRECIZIŠKAI TIKSLI VARIKLIO TECHNOLOGIJA
Švariau veikiantys, efektyviau degalus naudojantys ir galingi varikliai. Mūsų inžinieriai projektuoja „Skyactiv“ dyzelinius ir benzininius variklius, kurie itin efektyviai naudoja kiekvieną degalų lašą.
Promo 3 Engaging Responsive Transmissions Jpg
JAUTRI IR EFEKTYVI TRANSMISIJA
Nesvarbu, ar tai būtų mechaninė, ar automatinė pavarų dėžė, mūsų pažangiosios transmisijos sistemos užtikrina nepriekaištingą valdymą, greitą reakciją ir sklandų pavarų perjungimą akimirksniu.
MŪSŲ SIŪLOMI VARIKLIAI
  • Pavadinime „e-SKYACTIV X“ raidė „X“ atspindi benzininio ir dyzelinio variklių savybių sintezę. Naujosios kartos „e-SKYACTIV X“ benzininis variklis yra revoliucingas galios šaltinis, kuriame dera benzininiams varikliams būdingas galingumas ir dyzeliniams varikliams būdingas degalų naudojimo efektyvumas, sukimo momentas bei greita pradinė reakcija.

  • Technologija „Mazda M Hybrid“ užtikrina sklandesnį važiavimą ir padeda taupiau naudoti degalus, nes leidžia panaudoti lėtėjimo metu generuojamą energiją automobilyje įtaisytai elektros įrangai maitinti. 

  • 2,5 l darbinio tūrio „e-SKYACTIV G“ (140 AG) benzininiuose varikliuose įdiegta cilindrų išjungimo funkcija ir „Mazda M Hybrid“ sistema. 2,5 l darbinio tūrio variklis pakeitė anksčiau naudotą 2,0 l darbinio tūrio „e-Skyactiv G“ variklį (tiek 122 AG, tiek 150 AG versijas).  „e-SKYACTIV G“ varikliai yra kaip niekad efektyvūs, į aplinką išmeta mažesnį teršalų kiekį ir generuoja geresnį naudingąjį sukimo momentą. Šie varikliai taip pat užtikrina didesnį vairavimo malonumą ir komfortą, be to, įkūnija ir automobilių gamintojo „Mazda“ pastangas reaguoti į rinkos poreikius, nepažeidžiant išmetamųjų teršalų kiekį reglamentuojančių taisyklių. 

  • Mūsų itin mažo suspaudimo laipsnio „e-SKYACTIV D“ dyzeliniai varikliai yra vieni efektyviausių rinkoje, ypač važiuojant realiomis sąlygomis. Naujosios technologijos varikliai ne tik mažiau teršia aplinką, bet ir pasižymi greitesne reakcija bei skleidžia mažiau triukšmo.

  • Unikalus „e-SKYACTIV R-EV“ variklis užtikrina geriausias mūsų hibridinių varos sistemų savybes ir sklandų važiavimą elektriniu režimu, taigi jis yra puikiai pritaikytas tiek trumpesnėms kasdienėms, tiek ilgesnėms kelionėms. Visiškai elektrinė sistema turi papildomą elektros energijos generatorių, veikiantį kartu su kompaktišku rotoriniu varikliu – tai leidžia nuvažiuoti didesnį atstumą mišriuoju režimu, nesukant galvos dėl galimybės įkrauti automobilio bateriją.

50 50 Promo Rewarding Drive

ITIN MALONŲ VAŽIAVIMĄ UŽTIKRINANTIS Į ŽMOGŲ ORIENTUOTAS DIZAINAS

Naudodami pažangiausias technologijas, tyrinėjame, kaip žmonės juda ir reaguoja vairuodami. Vėliau mūsų inžinierių ir dizainerių komanda kartu projektuoja saloną ir jo interjerą, orientuodamiesi į vairuotoją. Kai vairavimas nereikalauja didelių pastangų ir nekelia streso, užtikrinama tobula vairuotojo ir automobilio harmonija.