Naujasis „Mazda CX-5“ pelnė

maksimalų 5 žvaigždučių „Euro NCAP“ įvertinimą

Naujasis „Mazda CX-5“ pelnė aukščiausią – 5 žvaigždučių – „Euro NCAP“ saugumo įvertinimą. Modelis surinko 90 % už suaugusiųjų apsaugą, 89 % už vaikų apsaugą, net 93 % už pažeidžiamų eismo dalyvių apsaugą ir 83 % už saugos pagalbines sistemas. „CX-5“ pasižymėjo puikia kėbulo struktūros apsauga, itin geru rezultatų balansu įvairiuose smūgio testuose, efektyviomis avarinio stabdymo (AEB) technologijomis ir pažangia vairuotojo stebėjimo įranga. Vaikų saugumo testuose automobilis gavo maksimalų balų skaičių, o pėsčiųjų bei dviratininkų apsaugos vertinime užfiksuotas vienas geriausių rezultatų savo segmente. Šis įvertinimas dar kartą patvirtina „Mazda“ įsipareigojimą kurti automobilius, kurie ne tik įkvepia vairuoti, bet ir užtikrina aukščiausią saugumo lygį visiems eismo dalyviams.

Suaugusiųjų apsauga – 90 %:
Keleivių skyrius liko stabilus priekiniame poslinkio bandyme, užtikrinant gerą kelių ir šlaunikaulių apsaugą.
Apsauga kritinėse kūno vietose įvertinta kaip gera arba tinkama, su puikiais rezultatais atliekant viso pločio ir šoninio barjero bandymus.
Sudėtingame šoninio stulpo smūgio teste apsauga taip pat išliko tinkama.
Apsauga nuo kaklo traumų (whiplash) buvo puiki tiek priekyje, tiek gale; tam padėjo pažangi eCall sistema, antrinio susidūrimo mažinimo funkcija ir patikrintas durelių bei langų veikimas automobilio panardinimo atveju.

Vaikų apsauga – 89 %:
Automobilis surinko maksimalų balų skaičių už 6 ir 10 metų manekenų apsaugą priekiniame poslinkio ir šoninio barjero bandymuose.
Automatinis keleivio oro pagalvės išjungimas užtikrina saugų suderinamumą su įvairiomis vaikų saugos sistemomis (CRS).
Įtraukta netiesioginė vaiko buvimo salone įspėjimo sistema, o visos patvirtintos CRS buvo saugiai įtvirtintos.

Pažeidžiamų eismo dalyvių apsauga – 93 %:
CX-5 pademonstravo gerą arba tinkamą galvos smūgio apsaugą ir maksimalų balų skaičių už apatinių galūnių apsaugą.
Autonominė avarinio stabdymo (AEB) sistema aptinka pėsčiuosius ir dviratininkus, įskaitant artėjančius iš už nugaros, ir itin gerai veikė važiuojant atbulomis bei „durų atvėrimo“ situacijose.
Modelis taip pat gavo maksimalius balus už motociklininkų apsaugą.

Saugos pagalbos sistemos – 83 %:
AEB veiksmingai reagavo į kitus automobilius, standartiniai saugos diržų priminimai ir tiesioginis vairuotojo stebėjimas padidina kasdienį saugumą.
Eismo juostos palaikymo sistema švelniai taiso nevalingą nukrypimą, o esant poreikiui pataiso stipriau. Greičio atpažinimo sistema patikimai fiksuoja greičio ribojimus, su galimybe automatiškai prisitaikyti.

Atnaujintos ADAS technologijos dar labiau pagerina saugumą ir komfortą:

  • „Smart Brake Support“ (SBS) padeda manevruojant mažais greičiais ir anksti aptinka susidarančias eiles.
  • Patobulinta aklųjų zonų stebėjimo sistema (BSM) dabar aptinka automobilius, dviratininkus net ir posūkiuose.
  • Vairuotojo avarinė pagalba (DEA) ir vairuotojo stebėjimas sumažėjus reakcijai.
  • Vizualiniai ir garsiniai signalai padeda išlaikyti dėmesį intensyvaus eismo metu.
  • Juostos keitimo asistavimas (LCA), adaptyvi pastovaus greičio palaikymo sistema (MRCC), avarinis juostos palaikymas (ELK) ir „Proactive Driver Assist“ (PDA) užtikrina sklandesnį ir saugesnį vairavimą.

Aukštesnės komplektacijos modeliuose siūloma patobulinta 360° vaizdo sistema su dugno ir parkavimo vaizdais.

Rezervuokite naująją CX-5 dabar

Pirmieji užsisakę naująją Mazda CX-5 gaus žieminių ratų komplektą dovanų!

NORĖČIAU GAUTI MAZDA NAUJIENLAIŠKĮ