Galios ir taupumo derinys.

HIBRIDINIO AUTOMOBILIO VEIKIMO PRINCIPAI

Tiek elektrinis, tiek vidaus degimo variklis turi savo privalumų. Sujungus šias technologijas į vieną, galima gauti ne tik itin dinamišką, tačiau ir maloniai vairuojamą, ekonomišką ir praktišką automobilį. Būtent tai pasiekė Mazda inžinieriai, kurie savo gamoje pristato: PHEV, MHEV ir net ypatingą R-EV tipo hibridinį automobilį.


Kas yra hibridinis automobilis?

Hibridinis automobilis naudoja du ar daugiau energijos šaltinių. Dažniausiai tai derinamas tradicinis vidaus degimo variklis, elektros variklis ir speciali akumuliatoriaus sistema. Tai yra dažniausias variantas, kaip veikia hibridinis automobilis. Mazda hibridiniuose automobiliuose paprastai rasime su hibridine sistema bendram darbui paruoštą ir sukalibruotą SKYACTIV® vidaus degimo variklį, varomą benzinu arba dyzelinu CX-60 visureigiuose.

CX 60 Teaser

Hibrido nauda

Vidaus degimo ir elektros variklių derinys leidžia transporto priemonei taupiau naudoti kurą, į aplinką išmesti mažiau teršalų, o neretai ir net demonstruoti geresnę dinamiką.

CX 60 Takumi

Hibrido galimybės

Sėdę už hibridinio automobilio vairo tikrai pajausite skirtumą. Pasirinkus sau tinkamiausią važiavimo režimą, visada jausitės kontrolėje ir džiaugsitės mažomis sąnaudomis.

CX 60 Intro Charging

Hibrido kaina

Siūlydami lanksčius finansavimo sprendimus, automobilio atpirkimo galimybes ir patogų konfigūravimo įrankį internetu, padedame klientams rasti idealų Mazda hibridą. Sumažėjusias kuro sąnaudas ir taupias keliones įvertinsite kone iškart!

Kaip veikia hibridinis automobilis ir jo variklis?

Hibridiniai automobiliai kaupia energiją regeneracinio stabdymo metu, kuomet generatorius kinetinę energiją verčia elektra, kuri įkrauna akumuliatorių. Automobilio kompiuteris gali pats parinkti, kada naudoti elektros variklį, vidaus degimo variklį ar jų abiejų derinį, optimizuojant efektyvumą ir našumą pagal važiavimo sąlygas. Tai gali kontroliuoti ir patys Mazda vairuotojai.
Pastebėjus tai, kaip veikia hibridinis variklis, dažniausiai pamatysite, kad mažesniuose greičiuose prioritetas teikiamas elektros varikliui, o įgreitėjus įsijungia ir vidaus degimo SKYACTIV.
Atsakymas į klausimą, kas yra hibridinis automobilis, nebūtinai visada bus vienodas, kadangi yra ne viena hibridinės technologijos rūšis arba tipas.

 

MHEV HIBRIDAS

MHEV (angl. Mild Hybrid) - tai hibridinio automobilio veikimo principas, kur elektros variklis papildomai tiekia energiją vidaus degimo varikliui, taip padidindamas kuro ekonomiją, dinamiškumą pajudant iš vietos ir sumažindamas išmetamųjų teršalų kiekį. Tačiau MHEV sistemoje elektros variklis negali būti vienintelė varomoji jėga.
Trumpai tariant, MHEV automobilis negali važiuoti tik elektros režimu.


TRADICINIS, SAVAIME ĮSIKRAUNANTIS HIBRIDAS

Kuomet iškyla klausimas, kas yra hibridas, daugiausiai galvojama būtent apie tokio tipo sistemą ir jėgos agregatą.
Pavyzdžiui, Mazda2 Hybrid naudoja tokio tipo sistemą, kurioje elektros variklis ir vidaus degimo variklis veikia darniai, siekiant geriausios kuro ekonomijos. Sistema automatiškai reguliuoja vieno ar kito variklio darbą, užtikrindama sklandų ir malonų vairavimą, kartu patenkindama poreikius dėl dinamiškumo.
Toks automobilis turi gana nedidelį veikimo nuotolį „tik elektra“. Jis puikiai tinka nedideliems atstumams arba važiuojant mažais greičiais, taip taupant ir vidaus degimo motoro resursą.


PHEV HIBRIDAS

PHEV (angl. Plug-in Hybrid) turi didesnės talpos akumuliatorių nei tradicinis hibridas, todėl jį galima įkrauti iš išorinio maitinimo šaltinio. Na, o naudojant elektros energiją su PHEV nuvažiuosite daug ilgesnį atstumą.
PHEV vairavimas leidžia naudotis nemaža dalimi elektromobilio privalumų, tačiau neprarandamas vidaus degimo motoro suteikiamas praktiškumas ypač važiuojant ilgesnį atstumą ar didesniu greičiu. Tokią sistemą rasite CX-60 visureigyje.

 

R-EV NAUJOS KARTOS HIBRIDAS

MX-30 R-EV turi unikalią rotorinę hibridinę sistemą. Joje ikoninškasis Mazda rotorinis variklis naudojamas tik kaip generatorius krauti elektros bateriją, kuri varo visureigio ratus.
Ši inovatyvi konstrukcija sujungia elektros variklio privalumus su aukštasūkio, paklusnaus rotorinio variklio charakteristikomis, todėl vairavimo patirtis yra sklandi ir maloni. Na, o kuro sąnaudos, kaip ir būdinga hibridui, labai optimalios!

Verta sėsti už vairo.


Mazda hibridas – automobilis šiandienai

Įvairių tipų ir konfigūracijų Mazda hibridiniai automobiliai gali pradžiuginti: ekonomiškumu, našumu, malonumu būnant už vairo ar komfortu sėdint keleivio vietose. Plati modelių gama ir ne vienas hibridinio jėgos agregato tipas leidžia išsirinkti būtent tai, kas labiausiai atitinka poreikius ir lūkesčius. Nuo dyzelinio iki rotorinio hibrido, ilgo nuotolio įveikimas su Mazda automobiliais tampa dar ekonomiškesnis!

Apsipirkimo įrankiai