Automobilis su „Mild Hybrid“ – ekonomiškesnis

Automobiliai su lengvąja hibridine sistema: daugiau dinamikos ir mažesnės degalų sąnaudos be didelių investicijų

Degalų ekonomija daro tiesioginę įtaką ekologijai ir automobilio eksploatacinėms išlaidoms – kuo mažesnės degalų sąnaudos, tuo menkesnis poveikis aplinkai ir didesnės galimybės sutaupyti pinigų. Viena populiariausių lengvųjų hibridinių sistemų (angl. „Mild-hybrid“) – labai universali, todėl tinka įvairiems modeliams. Jos įrengimas nebrangus, todėl neturi svarios įtakos automobilio kainai.

 

Paprastas veikimas – puikus rezultatas

Nors automobiliai su lengvosiomis hibridinėmis sistemomis neturi galimybės naudoti tik elektros energijos, tačiau tai vis tiek leidžia pagerinti dinamines savybes ir sumažinti degalų sąnaudas. Ši sistema kompaktiška, todėl gali būti lengvai įdiegta į bet kokio dydžio automobilį. Lengvojoje hibridinėje sistemoje sumontuotas starteris-generatorius stabdymo metu sukurtą energiją paverčia elektra. Nedidelėje baterijoje saugoma elektros energija panaudojama keliais būdais.

Pavyzdžiui, įvairiuose įmonės „Mazda“ modeliuose įrengta „M Hybrid“ sistema sukauptą elektros energiją naudoja varikliui paleisti, taip pat užtikrina geresnę dinamiką, nes suteikia papildomo galingumo pajudant iš vietos, energiją perduoda įvairiems elektroniniams automobilio komponentams.

Pavyzdžiui, starterio-generatoriaus sukuriama ir baterijoje sukaupta elektros energija gali būti naudojama elektroninių automobilių komponentams. Mažiau apkraunant variklį, sumažėja degalų sąnaudos. Bet tai tik vienas iš pavyzdžių, kaip lengvoji hibridinė sistema padeda sutaupyti degalų.

Palyginti su tradicine ar iš tinklo įkraunama hibridine sistemomis, lengvojo hibrido baterijos įsikrauna savaime, o dėl nedidelės akumuliatoriaus talpos įkrovimo procesas vyksta labai greitai.

„Mazda2“ - dinamiškesnis važiavimas mieste

Dėl kompaktiškumo lengvąją hibridinę sistemą nesunku įrengti ir mažuose miesto automobiliuose, neprarandant erdvės nei bagažinėje, nei salone, todėl jos privalumais gali naudotis net „Mazda2“ modelio vairuotojai. Šiame automobilyje montuojamos „M Hybrid“ sistemos elektros variklis turi 8 AG ir yra derinamas su 1,5 l darbinio tūrio benzininiu varikliu.

Mazda2 hečbekas

VARIKLIS

Benzininis variklis pasiekia 90 AG ir nuo 0 iki 100 km/val. leidžia įsibėgėti per mažiau nei 10 sekundžių. Kadangi pajudant iš vietos benzininiam varikliui papildomą impulsą suteikia ir elektrinis, „Mazda2“ įsibėgėja tolygiau ir dinamiškiau. Elektros variklis leidžia sklandžiau važiuoti perjungus pavarą, todėl vairuoti „Mazda2“ mieste dar maloniau

Mazda2 Exterior 9

degalų sąnaudos

Didžiausios momentinės degalų sąnaudos pasiekiamos pajudėjus iš vietos, tačiau, vairuojant lengvąjį hibridą, tuo metu vidaus degimo variklio apkrovą sumažina elektros motoras. Būtent tai leidžia apkarpyti degalų sąnaudas. „Mazda2“ vidutinės benzino sąnaudos šimtui kilometrų yra tik 4,4 l (pagal WLTP), o anglies dioksido emisija siekia nuo 120 g/km.

„Mazda3“ - Daugiau galios, daugiau emocijos

Kompaktinės klasės automobiliai turi patenkinti daugybę vairuotojų poreikių. Dėl savo dydžio jie privalo būti manevringi mieste, bet pakankamai komfortiški užmiestyje, taip pat dinamiški ir išraiškingi. Tai vienas geriausių pasirinkimų ieškantiems universalios transporto priemonės. Tokių vairuotojų dėmesį – pirmiausia savo išvaizda – patrauks „Mazda3“. 2020-aisiais šio modelio dizainas Pasaulio metų automobilio rinkimuose buvo pripažintas geriausiu.

Mazda3 hečbekas

Veiksmingi benzininiai varikliai

Pavyzdžiui, 2,0 l darbinio tūrio „Skyactiv-G“ dėl labai aukšto 13,0:1 suspaudimo laipsnio pasiekia 150 AG, o sklandesnį ir dinamiškesnį važiavimą užtikrina 8 AG starteris-generatorius „M Hybrid“. Vidutinės šio variklio degalų sąnaudos šimtui kilometrų siekia vos 4,2 l benzino (pagal WLTP).

2019 M3 SDN BIP 4 All New Mazda3 Launch Campaign SOM Ongoing Storytelling 11 FB

DAUGIAU DINAMIKOS SU MAŽESNĖMIS DEGALŲ SĄNAUDOS

Trokštantiems dar daugiau dinamikos, bet nenorintiems didelių išlaidų degalams siūlomas 2,0 l darbinio tūrio „Skyactiv-X“ benzininis variklis, kuris turi 6 AG „M Hybrid“ starterį-generatorių. Vidaus degimo variklio suspaudimo laipsnis yra net 16,3:1, todėl degimo procesas labai panašus kaip dyzeliniame variklyje. Tai reiškia, kad benzino ir oro mišinys sudeginamas kur kas efektyviau. Visos šios technologijos leidžia mėgauti net 186 AG, bet vidutinės degalų sąnaudos yra vos 4,4 l šimtui kilometrų (pagal WLTP). Nuo šiol nereikia rinktis tarp dinamiško važiavimo ir degalų ekonomijos, nes tai galima pasiekti nesileidžiant į kompromisus.

„Mazda CX-30“ - dar universalesnis hibridinis SUV

Vis daugiau vairuotojų atranda padidinto pravažumo (SUV) automobilius, kuriuose dera kompaktinės klasės hečbeko ir visureigio savybės. Tai reiškia, kad toks modelis gali būti stilingas, komfortiškas, bet dėl didesnės prošvaisos ir visų varančiųjų ratų pavaros su tokiu automobiliu kaip „Mazda CX-30“ užtikrintai galima jaustis ne tik mieste, bet ir prasčiau išvažiuojamuose užmiesčio keliuose ar leidžiantis į nuotykius gamtoje.

Auto skelbimai. Pasiulymas. Pigus automobiliai

PRAKTIŠKAS KOMPAKTINĖS KLASĖS SUV

Šiame SUV įrengti 2,0 l darbinio tūrio „Skyactiv-G“ ir „Skyactiv-G“ aukšto suspaudimo laipsnio benzininiai varikliai su „M Hybrid“ lengvąją hibridine sistema. Priklausomai nuo poreikių, vairuotojai gali rinktis CX-30 tiek su priekinių, tiek su visų varančiųjų ratų pavaromis ir mechanine arba automatine pavarų dėže.

CX 30 Exterior 2

Modernūs ir galingi varikliai

Modelis su „Skyactiv-G“ varikliu, turinčiu 150 AG, nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 8,8 sekundės, o galingesnis „Skyactiv-G“ su 186 AG dar truputį greitesnis – iki 100 km/val. startuoja per 8,2 sekundės. Nors ir dinamiškas, CX-30 pasižymi gera degalų ekonomija, nes vidutinės degalų sąnaudos siekia nuo 4,7 l šimtui kilometrų.

Apsipirkimo įrankiai