Kaina nuo 53 900€
Mazda CX-80
Miesto visureigis
Kaina nuo 53 900€
Miesto visureigis
Kaina nuo 49 900€
Miesto visureigis
Kaina nuo 29 990€
Miesto visureigis
Kaina nuo 25 990€
Miesto visureigis
Kaina nuo 29 990€
Sedanas | Universalas
Kaina nuo 24 990€
Hečbekas | Sedanas
Kaina nuo 21 490€
Hečbekas
Kaina nuo 29 990€
Roadsteris
Kaina nuo 37 690€
RF
Kaina nuo 29 990€
Elektrinis automobilis | Įkraunamasis hibridas
Peržiūrėkite „Mazda“ modelių specialius pasiūlymus.
PasiūlymaiParsisiųsti „Mazda“ kainoraštį
KainoraščiaiČia rasite visus siūlomus "Mazda" automobilius.
SUŽINOKITE DAUGIAUPasirinkite spalvą ir parinktis, kad susikurtumėte tobulą „Mazda“ automobilį.
PRADĖKITE KURTIGreitai ir patogiai atpirksime Jūsų esamą automobilį
SUŽINOKITE DAUGIAUJūsų „Mazda“ atstovo autoserviso komandos nariai yra baigę gamyklos mokymus, kad galėtų teikti išskirtinį aptarnavimą.
SUPLANUOKITE TECHNINĘ APŽIŪRĄ„MyMazda“ yra telefono programėlė, kuria naudotis labai paprasta, ji pagerina „Mazda“ nuosavybės patirtį.
Sužinoti daugiauJei ką tik įsigijote naują „Mazda“ automobilį ar jau turite jį, ši automobilių savininkams skirta skiltis leis jums džiaugtis visais „Mazda“ teikiamais privalumais.
PERŽIŪRĖTI GARANTIJĄNaudodami originalias „Mazda“ dalis, gaukite neprilygstamą kokybę, tinkamumą, apdailą, išvaizdą ir garantiją.
GAUTI ORIGINALIŲ DALIŲDar neseniai jie vadinti tolima automobilių pramonės ateitimi. Tačiau jau dabar keliuose yra daugybė elektromobilių, tarp kurių – ir nauja „Mazda MX-30“. Kaip veikia ir kokie didžiausi elektromobilių privalumai?
Elektrinių automobilių pramonės technologijų plėtra per pastaruosius dešimt metų labai spartėjo. Daugėja elektra varomų automobilių, gerėja įkrovos stotelių infrastruktūra miestuose ir užmiesčio keliuose, tad įkrauti elektra varomų automobilių baterijas vis patogiau. Tokie šiuolaikiški sprendimai būtini ekologijos problemoms įveikti ir oro kokybei gerinti. Ar tiksliai žinome, kaip veikia elektromobiliai?
Bet kurio automobilio, nepriklausomai nuo maitinimo šaltinio tipo, esmė yra panaudoti turimą energiją judėjimui. Kol kas populiariausias automobilio energijos šaltinis yra tradicinis vidaus degimo variklis. Jo veikimo principas grindžiamas cheminėmis ir termodinaminėmis reakcijomis: degalų ir oro mišinys sudega variklio kameroje, išjudina stūmoklius, o šie verčia suktis alkūninį veleną. Tuomet energija per pavarą perduodama varantiesiems ratams.
Elektromobilio veikimo principas kiek kitoks. Ši transporto priemonė neturi vidaus degimo variklio. Joje sumontuota jėgos pavara, turinti baterijų bloką ir energijos keitiklį. Elektros variklio konstrukcija paprasta – vienas didelis rotorius, kuris energiją konvertuoja į sukamąjį judesį. Energija, verčianti elektromobilį judėti, tiekiama tik iš elektros energijos kaupimo sistemos. Baterija įkraunama iš išorės: greitojo įkrovimo stotelėse (mokamose ir nemokamame tinkle), taip pat iš namų tinklo.
Deginant benziną sunaudojama energija negrįžtamai prarandama vairuojant automobiliu. Važiuojant elektromobiliu, ji gali būti iš dalies atkurta. Kinetinė energija, kuri susidaro stabdant, sukaupiama ir vėl panaudojama. Šiuolaikiniai elektromobiliai sumaniai panaudoja šią energiją, taip dar labiau padidindami elektrinės jėgainės efektyvumą. Šis technologinis sprendimas dar visai neseniai buvo visiška naujovė automobilių sporto pasaulyje. Pirmiausiai ji įdiegta Formulėje-1 – KERS (kinetinės energijos regeneravimo) sistemos pavidalu.
Sistemos valdymas – ganėtinai paprastas, kadangi pastovaus magneto elektros variklis lengvai perjungiamas į generatoriaus režimą. Kiekvieną kartą greitėjant elektros motoras suka varančiuosius ratus, o vos nukėlus koją nuo akceleratoriaus, važiuojant nuokalne ar spaudžiant stabdžių pedalą veikia kitu režimu ir regeneruoja kinetinę energiją. Tokiu būdu elektromobilis stabdomas taip pat efektyviai, kaip vairuojant įprastą automobilį įjungus žemesnę pavarą, todėl mažiau dyla stabdžių sistemos detalės.
Mazda elektromobiliai yra automobilių pramonės ateitis. Klimato kaitą galima pristabdyti atsisakius tradicinių vidaus degimo variklių (VDV). Be to, elektriniai varikliai turi daug privalumų, yra efektyvesni. Tai leidžia manyti, kad jau netrukus automobiliai su rotoriniu varikliu ir kitais elektriniais agregatais bus tokie pat įprasti, kaip tradiciniai VDV. Pirmasis elektromobilis buvo nedidelis miesto automobilis. Tačiau šiandien elektromobilių pasirinkimas – labai platus. Puikus pavyzdys - elektrinis Audi visureigis. Mazda prisijungia prie šios elektrinių visureigių segmento su modeliu MX-30.
Kuo elektromobiliai yra išskirtiniai? Pirmiausiai – ekologija. Elektros energiją galima gauti iš atsinaujinančių šaltinių, o naftos ištekliai visame pasaulyje ir toliau mažėja. Elektromobiliai su rotoriniu varikliu taip pat turi gerokai mažiau besisukančių dalių, kurios gali sugesti. Taigi nereikia keisti alyvos, labai retai susidėvi stabdžių trinkelės. Tai susiję ir su saugumu, nes nėra degalų bako. Eksploatacijos išlaidos mažesnės ir dėl to, kad elektra pigesnė už iškastinį kurą. Be to, vidaus degimo variklių dinamika mažesnė – užtrunka laiko, kol degimo energija paverčiama pagreičiu. Elektromobilių jėgainėse maksimali galia pasiekiama akimirksniu, nes elektra iš baterijos į pavarą keliauja akimirksniu. Be to, po 2019 m. pagaminti elektromobilių modeliai gali viena įkrova nuvažiuoti gerokai didesnius atstumus, nei senesni elektromobiliai. Galiausiai, populiarėjant elektromobiliams, jų kaina mažėja, todėl jie tampa prieinami visiems.
Pagrindinis skirtumas, kurį vairuotojai pajus automobilius su vidaus degimo varikliais keisdami į elektromobilius, yra jų įkrova. Iš tiesų, norint papildyti transporto priemonės energijos atsargas, nereikia ieškoti degalinės. Dažnu atveju pakanka prijungti automobilį savo namų garaže prie įprasto elektros lizdo arba galingesnio sieninio įkroviklio. Be abejo, elektromobilį galima įkrauti ir specialiose greitojo įkrovimo stotelėse miestuose, kai kuriuose prekybos centruose, greitkeliuose. Taip pat jau įrengta keletas taškų tradicinėse degalinėse šalia svarbių eismo arterijų. Kitas daugelį dominantis klausimas: per kiek laiko įkraunamas automobilis? Vieno teisingo atsakymo nėra, nes rezultatas priklauso nuo baterijos būsenos (nuo 20 iki 80 proc. įkraunama greičiausiai) ir įkrovimo stotelės galios. Naudojant 6,6 kW galios namų įkroviklį, tuščias akumuliatorius bus visiškai įkrautas patogiu nakties metu per maždaug šešias valandas. Tačiau, jei kelionės metu sustosite greito įkrovimo stotelėje, pakaks vos 40 minučių (nuo 20 iki 80 proc.). Vidutinio įkrovimo, 22 kW stotelėse, prireiks maždaug 4,5 val.
„Mazda MX-30“ pradeda naują šio gamintojo istorijos skyrių. Tai pirmas visiškai elektrinis šio Japonijos automobilių gamintojo kūrinys. Ir, ko gero, ne paskutinis. Kas yra „Mazda MX-30“? Pradėkime nuo elektromobilio idėjos. Automobilis dvelkia šiuolaikišku, minimalistiniu stiliumi, kuriame futuristinės savybės dera su „Mazda“ automobilių elegancija. Sunku atitraukti akis nuo įspūdingų 18 colių lengvojo lydinio ratlankių. Galinės „Mazda MX-30“ durys, kitaip nei priekinės, atsidaro atgal. Kėbulo linijos primena šiek tiek paaukštintą kupė, kuriame dera visureigio charakteris ir sportinio automobilio dinamika.
Pažvelkime į vidų. Galima rinktis dviejų spalvų interjerą: „Industrial Vintage“ arba „Modern Confidence“. Vairavimo komfortą didina elektra reguliuojamos ir šildomos sėdynės, prilaikančios kūną posūkiuose. Malonias keliones su „Mazda“ taip pat užtikrina ir kiti naudingi priedai: reguliuojamų sėdynių atminties nustatymai, prietaisų skydelio projekcija ant priekinio stiklo, HMI valdymas (garsas, navigacija ir pan.) ir automatinis oro kondicionierius su jutikliniu ekranu.
Šiuolaikinis stilius puikiai dera su novatoriškais technologiniais sprendimais, turinčiais įtakos vairavimo komfortui ir saugumui. Matricos technologijos šviesos diodų priekiniai žibintai įsijungia automatiškai, kai reikia kuo geriau apšviesti erdvę. Ši moderni technologija, reguliuodama LED žibintų skleidžiamus spindulius, neakina priešais atvažiuojančių vairuotojų. Dienos kelionėms yra specialūs LED žibintai. Priekinės gabaritinės šviesos sklandžiai integruotos į automobilio dizainą ir dar labiau patobulinta „Mazda“ aktyvaus saugumo sistema.
Elektromobilis „Mazda MX-30“ turi kompaktišką ir lengvą 35,5 kWh talpos akumuliatorių, todėl vairuotojui nereikia jaudintis dėl nuvažiuojamo atstumo kasdien keliauti į darbą ar apsipirkti. Vairuokite ir džiaukitės, kad tokiu transportu mažiau teršiate aplinką.
Be abejo, daugeliui rūpi, kiek kainuoja šis elektromobilis? Mazda MX-30 dabar su kompensacija - kaina nuo 29 990 Eur, o už ją gausite ne tik aukštos kokybės įrangą, bet ir trejų metų garantiją automobiliui bei aštuonerių metų – akumuliatoriui.
Kitas svarbus privalumas –didesnę nei modelių su įprastais vidaus degimo variklių kainą atsverianti pigesnė elektrinio automobilio eksploatacija. Dėl mažesnio judančių detalių skaičiaus tokio modelio techninė priežiūra yra paprastesnė, todėl kainuoja mažiau. Taip pat pastebimai pigesnis yra ir apsilankymus degalinėse pakeičiantis baterijos įkrovimas. Pastarasis skirtumas yra ženklus net ir įskaičiuojant rekomenduojamos sieninės stotelės įsigijimo ir montavimo kainą.
Įsigijus naują automobilį numatytą laikotarpį nereikės nerimauti dėl neplanuotų remonto išlaidų. Visiems „Mazda“ automobiliams suteikiama ribota 3 metų arba 100000 km garantija, priklausomai nuo to, kas įvyksta greičiau. MX-30 elektromobilio baterijai suteikiama 8 metų arba 160000 km garantija.
Taip, perkant elektromobilius siūlomos tokios pačios finansavimo paslaugos, kaip ir įsigyjant automobilius su vidaus degimo varikliais. Įsigyjant elektromobilį lizingu mokamas mažiausiai 10 proc. automobilio vertės siekiantis pradinis įnašas.
Sužinokite apie „Mazda MX-30“ specifikacijas.
Štai keletas „Mazda“ straipsnių, kuriuos rekomenduojame perskaityti:
- Naudotis elektromobiliu – paprasta ir nebrangu
- Elektromobilis turi pranašumų prieš įprastą mašiną